Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de propaganda política
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Recoñecer e analizar os diferentes elementos que compoñen o proceso de comunicación *persuasiva de carácter político A3
C2
Describir e interpretar o fenómeno da propaganda política C2
C8
Identificar e distinguir os diferentes modelos e formas das técnicas de propaganda política C4
Identificar e clasificar os diferentes estadios do proceso de comunicación propagandística, de acordo coas teorías aplicables C4
Identificar e describir os diferentes actores públicos e persoais que interveñen na comunicación con intencionalidade política C8
Interpretar e definir as diferentes técnicas que se aplican en distintos contextos da comunicación política C4
Identificar e adaptar as técnicas propagandísticas das organizacións C12
Analizar e avaliar a comunicación estratéxica das organizacións políticas C4
C8
D3
Desenvolver actividades creativas de carácter *persuasivo respectando a transparencia e os principios democráticos C12
D5
Cooperar no traballo en equipo nas diferentes dimensións do proceso de creación de campañas propagandísticas, respectando a pluralidade de opinións e xerando consenso C12
D3
Demostrar unha visión crítica da comunicación propagandística D3
D5
Asumir a máxima responsabilidade ética de acordo coas regras do xogo político nunha sociedade democrática D5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000