Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de propaganda política
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Recoñecer e analizar os diferentes elementos que compoñen o proceso de comunicación persuasiva de carácter político CB3
CE2
Describir e interpretar o fenómeno da propaganda política CE2
CE8
Identificar e distinguir os diferentes modelos e formas das técnicas de propaganda política CE4
Identificar e clasificar os diferentes estadios do proceso de comunicación propagandística, de acordo coas teorías aplicables CE4
Identificar e describir os diferentes actores públicos e privados que interveñen na comunicación con intencionalidade política CE8
Interpretar e definir as diferentes técnicas e técnicas que se aplican en distintos contextos da comunicación política CE4
Identificar e adaptar as técnicas propagandísticas das organizaciones CE12
Analizar e avaliar a comunicación estratéxica das organizaciones políticas CE4
CE8
CT3
Desenvolver actividades creativas de carácter persuasivo respetando a transparencia e os principios democráticos CE12
CT5
Cooperar no traballo en equipo nas diferentes dimensións do proceso de creación de campañas propagandísticas CE12
CT3
Demostrar unha visión crítica da comunicación propagandística CT3
CT5
Asumir a máxima responsabilidade ética de acordo coas regras do xogo político nunha sociedad democrática CT5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000