Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Deontoloxía da comunicación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Avaliación da capacidade de comunicación e expresión dos coñecementos adquiridos e das ideas desenvolvidas en público 20 A2
A3
C7
D1
Prácticas de laboratorio Avaliación da capacidade de comunicación e expresión dos coñecementos adquiridos e as ideas desenvolvidas en público. Achega ao debate *grupal durante a realización dos seminarios e prácticas orais e escrita. 40 A2
A3
C7
D1
Exame de preguntas obxectivas Avaliación de coñecementos teóricos a través de probas escritas (exames). Os contidos teóricos adquiridos durante as leccións maxistrais avaliaranse mediante esta proba. Para aprobar a materia é necesario obter un 5 na avaliación dos coñecementos teóricos (exame de preguntas obxectivas) 40 A2
A3
C7
D1
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para aprobar a materia é necesario obter un 5 na avaliación dos coñecementos teóricos (exame de preguntas obxectivas)

As prácticas semanais son obrigatorias, presenciais, e realizaranse durante o curso. En caso de existir dificultades obxectivas para a asistencia, será necesario comunicalo e manter unha *tutoría respecto diso ao iniciar o trimestre en que se imparte.
En SEGUNDA OPORTUNIDADE os criterios *seán os mesmos que na avaliación continua
AVALIACIÓN GLOBAL (só para os alumnos que renuncien expresamente á avaliación continua):
1. Probas escritas: Exame dos contidos teóricos da materia. (Exame de preguntas obxectivas) 40%
2. Exposición ORAL: (pública e gravada)dunha investigación ao redor dun tema proposto pola profesora procedente da materia estudada. 40%
3. Exposición ESCRITA: (artigo que se defende en presentación pública) individual dunha investigación ao redor dun  tema proposto pola profesora procedente da materia estudada. 20%
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000