Educational guide 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
4 - Recoñecer os cambios tecnolóxicos, empresariais ou organigramas laborais D4
5 - Crear un ambiente de traballo en equipo onde as ideas individuais intégrense nun proxecto cun obxectivo común. D1
6 - Organizar a temporalización das tarefas realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual. D4
7 - Aplicar o aspecto solidario ás diferentes persoas e pobos do planeta, polos valores universais de educación, cultura, paz e xustiza, e polos dereitos humanos, a igualdade de oportunidades e a non discriminación de mulleres e persoas con discapacidade. D1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000