Estudar os diversos elementos, formas e usos específicos do galego aplicados á publicidade e a súa funcionalidade dentro da comunidade galega
|
|
B3
|
C2 C5
|
|
Aprender a expresar ideas, informacións, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado e a argumentar e debater os puntos de vista pertinentes.
|
A4
|
|
C5
|
|
Investigar e analizar a contorna humana e lingüística atendendo á identidade e valores da comunidade |
|
B3
|
C2
|
D1
|
Coñecer e aplicar conceptos básicos das distintas ramas da lingüística a problemas ou retos publicitarios de distinta índole. |
|
|
C2 C5
|
|
Ler literatura para desenvolver un pensamento crítico, independente e tolerante. Ler para crear, para ter en conta aos demais; para entender o lugar que habitamos; para aprender a comprender e respectar as posicións alleas; para poder actuar adecuadamente na comunidade en que vivimos |
|
B3
|
|
D1
|