2.- Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática |
A3
|
B9 B12
|
C10
|
D12 D13 D15
|
4.- Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico |
A3
|
B4 B5 B8 B11
|
C23 C29
|
D7 D14 D15 D19
|
6.- Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo |
A2
|
B9
|
C13
|
D1 D2 D3 D6 D14
|
8.- Saber distinguir moral e ética. Coñecer os rasgos formais do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados planteaxados á ética como proposta universalizable e as principais metodoloxías seguidas na resolución das controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as difilcultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolucíón de conflictos morais que preocupan a sociedade do noso tempo. |
A1 A2 A3
|
B12
|
C23
|
D1 D6 D14
|
10.- Capacidade de afrontar autonomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto a súa propia forma de pensar. |
|
|
|
D7 D15 D16 D17 D20
|
12.- Capacidade de consolidar unha identidade docente ética comprometida coa súa responsabilidade social no contexto educativo |
|
|
|
D7 D9 D14 D15 D16 D22
|
14.- Contribuir á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre. |
|
|
|
D14 D15
|