Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender
coñecementos nunha área de estudo que parte da base da
educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que,
malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén
algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da
vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó
seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan
as competencias que adoitan demostrarse por medio da
elaboración e defensa de argumentos e a resolución de
problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e
interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa
área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha
reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica
ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas,
problemas e solución a un público tanto especializado coma
non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de
aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores
cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos |
B2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro |
B3 |
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
B4 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá |
B8 |
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
B10 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes |
B11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
B12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
C43 |
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación |
C44 |
Adquirir formación literaria e coñecer a literatura infantil |
C45 |
Coñecer o currículo escolar das linguas e a literatura |
C46 |
Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma correspondente |
C47 |
Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino |
C48 |
Fomentar a lectura e animar a escribir |
C49 |
Coñecer as dificultades para a aprendizaxe das linguas oficiais de estudantes doutras linguas |
C50 |
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües |
C52 |
Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes |
C69 |
Estas competencias, xunto coas propias do resto de materias, quedarán reflectidas no Traballo fin de Grado que compendia a formación adquirida ao longo de todos as ensinanzas descritas |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
D5 |
Coñecemento de informática relativos ao ambito de estudo |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D9 |
Traballo en equipo |
D13 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D16 |
Aprendizaxe autónoma |
D17 |
Adaptación a novas situacións |