Presentación |
Exposición por parte do alumnado de diferentes aspectos relativos aos contidos da materia ou dos resultados de análises, tarefas, traballos, experiencias, prácticas etc. |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Obradoiro |
Realización de actividades ao redor da literatura infantil, desde os seus diferentes xéneros e formatos (álbum silente, álbum ilustrado, libro-obxecto...), así como deseño de prácticas lectoras. |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Aprendizaxe baseado en proxectos |
A partir da selección de lecturas literarias, realizarase unha reescritura textual, que ha de ser dramatizada desde diferentes estratexias e recursos. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Probas sobre contidos teóricos da materia. Ademais de comprobar o nivel de coñecementos, avaliarase a competencia do alumnado:
- Para elaborar un discurso persoal coherente e correcto.
- Para establecer relacións entre os conceptos, os núcleos temáticos, as reflexións teóricas, as aplicacións prácticas etc.
- Para demostrar a capacidade de lectura comprensiva (interpretativa e crítica) sobre o que se pregunta.
- Para plasmar o dominio da expresión escrita (estruturas sintácticas, precisión léxica, corrección ortográfica etc.). |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B6
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Traballo |
Realización dun traballo individual que terá como base a literatura de transmisión oral, pero que estará interconectado co currículo de Educación Infantil e terá un carácter interdisciplinar e globalizador. |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Alumnado que opte pola metodoloxía de avaliación continua (80% de asistencia): Para superar a materia será requisito imprescindible aprobar cada un dos traballos que se indiquen e o exame. Tamén se terá en conta a participación en eventos científicos (Congresos, Seminarios, Xornadas...). De non ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán de novo avaliadas na convocatoria de xullo. Alumnado que opte pola metodoloxía de avaliación global: Será avaliado mediante as mesmas probas e traballos expostos para o alumando presencial. Para a súa realización contará con documentos-guía no Moovi. Comunicaralle á persoa docente a súa decisión de aterse á metodoloxía de avaliación global nas primeiras seis semanas de inicio do cuadrimestre para marcar un plan de traballo. As datas oficiais dos exames pódense consultar na páxina web da facultade (http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames). |