1. Comprender, elaborar e saber aplicar os procedementos, estratexias, actividades, recursos, técnicas e métodos que interveñen no proceso de ensino-aprendizaxe con eficiencia, desenvolvendo todo o curso da acción nas actividades de loita
A1 A3 A4
B1
C1 C5 C11
2. Deseñar e aplicar o proceso metodolóxico integrado pola observación, reflexión, análise, diagnóstico, execución, avaliación técnico-científica e/ou difusión nas actividades de loita
B9 B13
C2
3. Comunicar e interactuar de forma adecuada e eficiente, nas actividades de loita, demostrando habilidades docentes de forma consciente, natural e continuada
A2 A4
C3
4. Adaptar a intervención educativa das actividades de loita ás características e necesidades individuais para toda a poboación, atendendo ao xénero e á diversidade
A3 A4 A5
B4 B5
C4 C13 C14
5. Identificar, comunicar e aplicar criterios científicos anatómico-fisiolóxicos e biomecánicos de destrezas no desenvolvemento das actividades de loita; para previr, minimizar e/ou evitar un risco para a saúde na práctica das actividades de loita
A2 A3 A4 A5
B1 B5 B9
C6 C13 C19 C22 C25 C27 C28
6. Identificar, promover e orientar actividades que fomenten a adhesión a un estilo de vida activo e a participación e práctica regular e saudable das actividades de loita de forma adecuada, eficiente e segura por parte dos cidadáns coa finalidade de mellorar a súa saúde integral, benestar e calidade de vida
A1 A5
B1 B4
C11 C15
7. Promover a educación, difusión, información e orientación constante ás persoas sobre os beneficios, significación, características e efectos positivos da práctica regular das actividades de loita, dos riscos e prexuízos dunha inadecuada práctica e dos elementos e criterios que identifican a súa execución adecuada, así como a información, orientación e asesoramento das posibilidades da práctica apropiada das actividades de loita na súa contorna
A1 A5
B6
C14 C26
8. Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procesos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as actividades de loita de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodolóxicamente para toda a poboación e con énfase nos escolares, atendendo ao xénero e á diversidade e no ensino formal e informal das actividades de loita
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B4 B5 B6
C5 C12 C13 C14
9. Desenvolver e implementar a avaliación técnico-científica dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as actividades de loita; tendo en conta o desenvolvemento, características, necesidades e contexto dos individuos, os diferentes tipos de poboación e os espazos onde se realizan as actividades de loita
A1
B2 B3 B5 B6
C8 C16
10. Identificar e realizar avaliación técnico-científica dos recursos materiais e instalacións deportivas, incluído o seu deseño básico e funcional, así como adecuada selección e utilización, para as actividades de loita, coa finalidade de realizar actividades seguras, eficientes e saudables, garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente
B4
C8 C20
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000