Guia docente 2024_25
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Escultura
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Valorarase a asistencia a participación nas sesións 10
Traballo tutelado TRABALLO TUTELADO *I. Introdución aos problemas da escultura. Exercicios propostos para a introdución aos problemas da escultura: -Materia/Material. -Organización/Estrutura. Ademais de valorar capacidades de adaptación do resultado final á *formulación inicial proposta apreciaranse as habilidades adquiridas no manexo formal e conceptual dos materiais e experimentación técnica. Valorarase a dedicación e o nivel de implicación en cada traballo, así como a capacidade de achegar solucións creativas. 40 C5
C6
C7
Traballo tutelado TRABALLO TUTELADO *II. Introdución á creación na escultura contemporánea. Exercicios para o desenvolvemento da escultura: -Escala, Espazo. -Introdución á creación na escultura contemporánea -exercicio libre-. Valorarase a dedicación e o nivel de implicación en cada traballo e a capacidade de adaptación do resultado final á *formulación inicial proposta apreciaranse as habilidades adquiridas no manexo formal e conceptual dos materiais e experimentación técnica. Nesta fase valorarase particularmente a capacidade de achegar solucións creativas. 40
Presentación Valoraranse as capacidades de expresión oral e de transmisión da proposta. A preparación previa por parte do estudante para cada exposición é esencial. 10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado
poderá optar por dous sistemas de avaliación:

- EVALIACION
CONTINUA: Os estudantes farán periodicamente na aula presentacións dos
traballos e exposicións dos resultados durante ou transcurso do cuadrimestre. 

A asistencia sistemática, a implicación e a participación en clase son factores fundamentais para a consecución dos obxectivos da materia. A actividade de docencia/aprendizaxe céntrase en na resolución de traballos e exercicios na aula, polo que a asistencia puntual e participación en clase son moi importantes para superar a materia. 
En consecuencia, coa metodoloxía citada, recoméndase o sistema de avaliación continua: cada estudante poderá coñecer a súa situación na adquisición dos obxectivos en relación con cada traballo desenvolvido e presentado e enriquecer a súa experiencia de aprendizaxe na interacción co grupo.

- EAVALUACION
GLOBAL: Os estudantes deberán presentar todos os traballos propostos durante
o curso e o día da proba realizarán un exercicio proposto nesa
convocatoria.

Os estudantes
da CONVOCATORIA DE SEGUNDA OPORTUNIDADE (Xullo) presentarán os traballos e
todos os exercicios esixidos durante o cuadrimestre e realizarán un exercicio
proposto nesa convocatoria. (No caso dos estudantes que opten
pola avaliación continua, asistan a todas as clases e non resolvan
satisfactoriamente 1, ó 2 dos 4 bloques do curso, deberán presentar os
traballos, pero estarán exentos da realización do exercicio proposto para a
convocatoria).


Data e hora
da proba de avaliación de segunda oportunidade (Xullo): consultar calendario
publicado na WEB da Facultade de Belas Artes (Grao en Belas Artes - probas
de avaliación), aprobado en Xunta de Facultade.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000