Guia docente 2024_25
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da arte
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio Avaliación formativa continua Avaliación *sumativa: valórase a asistencia, a preparación-documentación, a claridade, a organización de contidos, o traballo en grupo e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1-O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
2-Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
3- O alumnado coñecerá distintos criterios de avaliación e aplicaraos a procesos de percepción e memoria.
4- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais.
5- O alumnado desenvolvesen a habilidade para dialogar e chegar a acordos en traballos en grupo.
20 B6
C22
C23
C26
C28
C29
C33
C34
Traballo tutelado Avaliación formativa continua Valórase a adecuación ás normas *preestablecidas pola profesora e a actitude. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico. 2- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística. 3- Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. 5 C26
C27
C29
C34
Prácticas con apoio das TIC (Repetida, non usar) Avaliación formativa e continua. Avaliación *sumativa: valórase a utilización de distintas ferramentas, a implicación, as argumentacións e reflexións, e a actitude. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria. 2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. 5 C22
C25
C27
C30
C33
Presentación Avaliación formativa e continua Avaliación *sumativa: valórase a claridade e a sinxeleza na exposición, a compostura e a actitude na exposición. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado será capaz de defender publicamente un traballo previamente elaborado de forma clara, con linguaxe e actitude correcta. 5 C23
C29
Exame de preguntas obxectivas Avaliación **sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que conforman a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das que só unha é correcta. Esta avaliación **faráse no período de avaliación o final do *cuadrimestre, en horario de teoría. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria. 2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. 3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico. 4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística. 5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema. 6Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. 40 C22
C25
C26
C27
C29
C30
C33
C34
C37
Cartafol/dossier Avaliación final do traballo tutelado: valórase a adecuación ás normas establecidas, a preparación, a claridade, os medios utilizados e o nivel de *profundización. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado é capaz de realizar un traballo escrito que implique un xuízo reflexivo, respectando os modos e formas academicamente establecidos. 5 C4
C27
C29
Autoavaliación Avaliación sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que integran a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das cales só unha é correcta. Esta avaliación *farase durante o período de avaliación ao final do *cuadrimestre, durante as horas teóricas.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos sobre os procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos sobre o proceso creativo, a imaxe mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico.
4- O alumnado será capaz de relacionar o proceso creativo, a imaxinación mental e os mapas cognitivos na creación artística.
5- O alumnado será capaz de considerar diferentes posibilidades na resolución dun problema.
6Os alumnos serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
20 C22
C25
C26
C27
C29
C30
C33
C34
C37
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

AVALIACIÓN CONTINUA: Ademais das puntuacións acadadas nas
distintas actividades ao longo do cuadrimestre, realizarase unha proba de
opción múltiple ao final do cuadrimestre. Na sesión de xullo só estarán
dispoñibles as preguntas obxectivas da proba, aínda que se terán en conta as
puntuacións acadadas nas distintas actividades durante o cuadrimestre.

 

AVALIACIÓN GLOBAL: O alumnado que non opte pola avaliación
continua terá que presentarse ao exame tipo test ao final do cuadrimestre ou na
sesión extraordinaria. Este exame suporá o 100% da nota.

 

As datas das avaliacións extraordinarias están publicadas na
páxina web da facultade.

 













https://belasartes.uvigo.es/es/docencia/examenes/

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000