Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A2 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
Aplicar as intervencións da enfermería na evidencia científica e nos los medios dispoñibles |
B16 |
Ser capaz de utilizar os sistemas de información sanitaria |
C8 |
Aplicar as tecnoloxías e sistemas de información e comunicación dos coidados de saúde. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Capacidade de xestión da información |
D4 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
D7 |
Razoamento crítico |
D9 |
Adaptación a novas situacións. Iniciativa e espíritu emprendedor. Creatividade. |
D11 |
Sensibilidade hacia temas medioambientais |