Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Que o alumnado sexa capaz de intervir con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas sobre as súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, tomando en consideración a diversidade cultural-e por tanto a especificidad das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, o requirimento de ir cara a unha sociedade sustentable medioambientalmente e defender os valores da paz. |
|
B1 B2 B3 B6
|
C1 C2 C3
|
D1 D2 D3 D14 D16 D17 D19 D23 D24
|
Que o alumnado sexa capaz de interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para conseguir cambios para promocionar o desenvolvemento dos mesmos e para mellorar as súas condicións de vida. |
|
B2 B6
|
C1 C3 C5 C12 C17 C20 C21 C24 C25
|
D1 D2 D3 D4 D6 D8 D10 D11 D12 D14 D15 D16 D17 D18 D24
|
Que o alumnado sexa capaz de preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando a subministración de servizos. |
|
B2 B6
|
C1 C16 C17 C20 C25
|
D2 D3 D4 D8 D11 D12 D14 D17 D18 D23
|
Que o alumnado sexa capaz de traballar cos comportamentos que representan un risco para o sistema cliente identificando e avaliando situacións e circunstancias que configuran devandito comportamento e elaborando estratexias de modificación dos mesmos. |
|
B6
|
C13 C15 C24 C25
|
D1 D3 D9 D10 D16 D17 D18 D19 D23
|
Que o alumnado sexa capaz de analizar e sistematizar a información que proporciona o traballo cotián como soporte para revisar e mellorar as estratexias profesionais que deben dar resposta ás situacións sociais emerxentes. |
|
B2 B6
|
C3 C4
|
D1 D3 D6 D8 D9 D10 D14 D16 D17 D18 D19 D23
|
Que o alumnado sexa capaz de deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención social. |
|
B6
|
C6 C12 C17 C20 C21 C24 C25
|
D1 D2 D3 D4 D6 D8 D9 D10 D15 D17 D18 D19 D23 D24
|
Que o alumnado sexa capaz de apoiar ás persoas para que sexan capaces de manifestar as necesidades, puntos de vista e circunstancias. |
|
B3 B6
|
C1 C3 C13 C14 C20
|
D1 D3 D4 D9 D10 D11 D12 D14 D15 D17 D19 D23 D24
|
Que o alumnado sexa capaz de defender ás persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades, actuando no seu nome si a situación requíreo. |
|
B2
|
C1 C3 C5
|
D1 D3 D9 D10 D16 D17 D23 D24
|
Que o alumnado sexa capaz de valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención |
|
B6
|
C3
|
D1 D3 D10 D16 D17 D18 D23
|
Que o alumnado sexa capaz de responder a situacións de crises valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados |
|
B1 B6
|
C1 C3 C4 C15 C16 C24 C25
|
D1 D2 D3 D8 D9 D10 D12 D16 D17 D18 D19 D23
|