Analizar os diversos modelos de escolarización para os alumnos/as con necesidades específicas de apoio educativo, atendendo ós seus déficits e necesidades. |
A2 A3 A4
|
B3 B9
|
C2 C4 C6
|
D2 D6 D7 D13 D14 D21
|
Desenvolver actitudes positivas cara as persoas con discapacidade, dende unha perspectiva de normalización e integración. |
A1
|
B1 B4 B6 B12
|
C1 C2 C3 C4 C6 C15 C19 C21 C22
|
D3 D8 D10 D12 D13 D14 D15 D17 D19 D22
|
Coñecer e deseñar respostas educativas segundo os modelos teóricos básicos de resposta á diversidade na aula e centro empregando actitudes positivas cara o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. |
A1 A2 A3 A4
|
B3 B4 B6
|
C1 C2 C3 C4 C6 C7 C9 C15 C62
|
D1 D7 D8 D9 D13 D18 D19
|
Coñecemento e aplicación axeitada de instrumentos de identificación de necesidades específicas de apoio educativo e intervencións máis usuais no campo da Educación Especial, así como as estratexias psicopedagóxicas máis axeitadas en cada caso. |
A4
|
B1 B4 B6 B9 B11
|
C4 C6
|
D2 D6 D8 D9 D13 D14 D17 D22
|