Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do entorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B7
|
C13 C15 C43 C63 C64
|
D9 D13 D14 D15
|
2. Mantener unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e
as institucións sociais públicas e privadas.
|
|
B8
|
C23 C61 C62 C67
|
D1 D2 D16
|
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro
sostenible.
|
|
B9
|
|
D11 D15
|
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da
comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que
contribua ás asprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural.
|
|
B11
|
C11 C52 C64
|
D16
|
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus
subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a
educación dos xóvenes.
|
|
|
C44
|
D18 D20
|
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por
escrito.
|
|
|
C48 C50 C51
|
D4 D18 D20
|
7. Desenvolverr e avaliiar contidos do currículo mediante recursos didácticos
apropiados e promover a competencia creativa nos estudantes.
|
|
|
C16
|
D1 D2 D7 D18 D21
|
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua
estranxeira, tanto para alumnos de primaria como para estudantes en formación.
Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de
aprendizaxe a lingua estranxeira.
|
|
|
|
D4 D18 D20
|
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Chegar
a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que
permite promover a igualdade de xénero, a equidade e o respeto aos dereitos
humanos que conformen os valores da formación cidadana.
|
|
|
|
D1 D15
|
10. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de
radio ou televisión relacionados co ámbito dla literatura infantil.
|
|
|
C11
|
D1 D3 D4
|
11. Comprender a descripción de acontecementos, sentimentos e desexos expresados
en obras de literatura infantil.
|
|
|
|
D1 D12
|
12. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas
culturas e momentos históricos.
|
|
|
C3
|
D3 D4 D13
|
13. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder
comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas de eles.
|
|
|
C3 C10
|
D1 D3 D4 D20
|
14. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as suas impresións acerca de
obras de literatura infantil.
|
|
|
C3
|
D1 D3 D4 D16
|
15. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia
creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes
aos seus distintos subxéneros.
|
|
|
C8 C10
|
D3 D4 D16 D18 D21
|