Guia docente 2024_25
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua e literatura: Español
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas de forma autónoma Valoración da realización de actividades de aplicación práctica de cuestións teóricas relacionadas coa materia e/ou de redacción. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B5
B10
B11
C46
C48
D1
D2
D3
D9
D14
D15
D16
D18
Presentación Valoración da exposición sobre a elaboración do traballo en grupo, prestando especial atención ás habilidades de expresión e comunicación oral. 10 A2
A3
A4
A5
B10
B11
C43
C46
D1
D2
D3
D9
D14
D15
D16
D18
Traballo tutelado Valoración da calidade do traballo académico realizado por grupos sobre contidos da materia. 30 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B4
B5
B10
B11
C46
C48
C50
D1
D2
D3
D9
D14
D15
D18
Lección maxistral Participación activa do alumnado nas sesións expositivas sobre os contidos da materia. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B4
B5
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
D1
D3
D14
D15
D16
D18
Exame de preguntas de desenvolvemento Valoración das respostas a preguntas e/ou exercicios de desenvolvemento sobre contidos da materia. 30 A1
A3
A4
C43
C44
C45
C46
C47
C49
C50
D1
D2
D3
D14
D16
D18
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para a aplicación do sistema de avaliación descrito nesta guía, é obrigatoria a asistencia polo menos ao 80% das clases, tanto teóricas como prácticas, e a realización e entrega de todas as actividades que se establezan como parte do sistema de avaliación. A falta de cumprimento desta porcentaxe de asistencia e/ou da realización ou entrega dalgunha destas actividades conlevará unha avaliación única, baseada exclusivamente na realización do exame de preguntas de desenvolvemento, que neste caso suporá, por tanto, un 100% da cualificación final. 

No caso de non poder asistir ás clases (por traballo, enfermidade, incompatibilidade de horarios...), pódese seguir un sistema alternativo á avaliación única, contactando co/coa docente para comunicar e xustificar ou acreditar esta situación dentro do tres primeiras semanas do cuadrimestre. 

Para a superación do traballo tutelado e do exame de preguntas de desenvolvemento deberase obter polo menos a metade da cualificación máxima establecida. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, por tanto, como aprobadas nese curso académico.

O/a docente poderá introducir dinámicas e estructuras de Aprendizaxe cooperativa no desenvolvemento das clases e na realización de actividades para potenciar o traballo en equipo e a consideración desta competencia no sistema de avaliación. 

AVISO: a detección de plaxio nalgunha das tarefas ou traballos propostos suporá a perda do dereito á avaliación continua. 

As datas dos exames poderanse consultar na web da Facultade de Educación e Traballo Social.

2ª CONVOCATORIA

O alumnado deberá repetir exclusivamente os traballos e/ou probas de avaliación que non fosen superadas na 1ª convocatoria.

OBSERVACIÓNS

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). 

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e
a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e
sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en
todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe
establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma
Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o
desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en
exercicio.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000