Presentación |
Exposición por parte do alumnado ante o docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto...Pódese levar a cabo de xeito individual ou en grupo. |
35 |
A1 A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B5 B6 B8 B10
|
C11 C13 C16 C34 C43 C45 C48 C50 C51 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D3 D4 D7 D9 D11 D12 D13 D15 D16 D17 D19 D20 D21
|
Proxecto |
Realización de actividades que permiten a cooperación de varias materias e enfrontan os alumnos/as, traballando en equipo, a problemas abertos. Permiten adestrar, entre outras, as capacidades de aprendizaxe en cooperación, de liderado, de organización, de comunicación e de fortalecemento das relacións persoais |
20 |
A1 A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B5 B6 B8 B10
|
C11 C13 C16 C34 C43 C45 C48 C50 C51 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D3 D4 D7 D9 D11 D12 D13 D15 D16 D17 D19 D20 D21
|
Simulación ou Role Playing |
Ferramenta baseada na simulación escénica de situacións que se poden producir na realidade. |
20 |
A1 A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B5 B6 B8 B10
|
C11 C13 C16 C34 C43 C45 C48 C50 C51 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D3 D4 D7 D9 D11 D12 D13 D15 D16 D17 D19 D20 D21
|
Simulación ou Role Playing |
Ferramenta baseada na simulación escénica de situacións que se poden producir na realidade. |
25 |
A1 A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B5 B6 B8 B10
|
C11 C13 C16 C34 C43 C45 C48 C50 C51 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D3 D4 D7 D9 D11 D12 D13 D15 D16 D17 D19 D20 D21
|
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio. Aqueles estudantes que, por causa xustificada, NON poidan ASISTIR regularmente, deberán presentarse a unha proba escrita e a unha proba oral en francés. Estas probas versarán sobre os contidos da materia e cada unha delas puntuará o 50% da nota final. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da facultade no espazo 'datas exames'. |