Tema |
Subtema |
1. Teorías e modelos curriculares. |
1.1. Teorías sobre o currículo
1.2. Os modelos de escola e de aula en relación co currículo.
|
2. Compoñentes didácticos do proceso de ensino-aprendizaxe. |
2.1. Docente, discente e contidos de aprendizaxe na educación escolarizada.
2.2. O proceso de ensino-aprendizaxe: análise. |
3.-O currículo de Educación Primaria |
3.1. Leis orgánicas vixentes en materia de currículo.
3.2. O desenvolvemento das leis orgánicas.
3.3. O Decreto de Currículo de Educación Primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.
3.4. Elementos do currículo. |
4.-As funcións do profesor de Educación Primaria |
4.1. Función didáctica: deseño e programación, de aplicación de programas e de avaliación.
4.2. Función orientadora e titorial.
4.3. Función de participación na organización do centro.
4.4. Función de investigación e innovación. |
5. Os obxectivos e as competencias no currículo de Educación Primaria. |
5.1. Metas e obxectivos.
5.2. Tipos de obxectivos
5.3. As competencias básicas en Educación Primaria
|
6.- Selección e secuenciación de contidos. |
6.1. Contidos educativos: definición e clasificación.
6.2. Selección e secuenciación de contidos.
|
7. Métodos, principios e estratexias didácticas |
7.1. Os métodos de ensino.
7.2. As técnicas de ensino.
7.3. Principios didácticos.
7.4. Estratexias de ensino-aprendizaxe.
|
8. Tarefas de ensino e organización de procesos de ensino-aprendizaxe |
8.1. Actividades e tarefas como elementos do currículo.
8.2. Planificación, execución e avaliación dos procesos de ensino-aprendizaxe.
|
9. Construción e análise de recursos e materiais didácticos. |
9.1. Concepto e clases de recursos didácticos.
9.2. Elaboración de recursos didácticos.
9.3. Avaliación de recursos didácticos. |
10. A avaliación do proceso de ensino-aprendizaxe. |
10.1. Concepto, clases e funcións da avaliación.
10.2. Criterios de avaliación.
10.3. Técnicas e instrumentos de avaliación.
|
11. Diversidade e inclusión na aula de Primaria. |
11.1. A adecuación do currículo ao alumnado.
11.2. O ensino inclusivo.
11.3. A distribución flexible de espazos.
|