Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia.
|
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B3 B5
|
C5 C6 C9 C13 C19 C21 C22 C23 C28 C29 C30 C31 C32 C59 C60
|
D1 D2 D7 D8 D9 D13
|
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B3 B5
|
C8 C9 C63 C64 C65 C66
|
D8
|
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade, e respecto diso aos dereitos humanos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B3
|
C63 C64 C65 C66
|
D1 D2 D7 D8 D9 D12 D13 D15
|
Identificar dificultades de aprendizaxe , informalas e colaborar no seu tratamento. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B3
|
C5 C8 C9 C12 C21 C28 C30
|
D2 D7 D9 D12 D15
|