Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprende os fundamentos da motricidade e a súa importancia dentro do currículo da educación infantil, e dispón dos recursos didácticos adecuados para programar, deseñar e implementar propostas motrices nesta etapa educativa. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C9 C12 C13 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 C22 C23 C24 C25 C26 C27 C29 C32 C40 C41 C43 C44 C45 C53 C54 C55 C56 C57 C59 C60 C61 C62 C63 C64 C65 C66
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
R1. Identifica os compoñentes da motricidade e comprende a súa importancia dentro da educación infantil. |
|
|
C53
|
|
R2. Manexa o currículo da educación infantil, seleccionando e secuenciando criterios de avaliación e contidos para deseñar propostas motrices que respondan a estes elementos. |
|
B1 B2
|
C53 C56
|
|
R3. Entende as posibles estruturas dunha sesión de motricidade na educación infantil, así como os aspectos didácticos e organizativos necesarios para implementar procesos de ensino-aprendizaxe-avaliación a través de propostas motrices. |
|
B2
|
C53 C56 C59 C60 C61
|
|
R4. Dispón de recursos didácticos adecuados para desenvolver o currículo da educación infantil a través da motricidade: cuñas motrices, xogos motores e xogos tradicionais e interculturais, cancións motrices, contos motores, circuítos e ambientes de aprendizaxe. |
|
B1
|
C53 C54 C55 C56
|
|
R5. Formula os obxectivos e contidos específicos dunha sesión de motricidade na educación infantil en base aos criterios de avaliación e contidos do currículo seleccionados. |
|
B1
|
C53
|
D2 D8
|
R6. Deseña, presenta e modifica a dificultade das tarefas motrices para adecuarse aos obxectivos e contidos expostos e ao nivel do alumnado. |
|
B3
|
C55 C56
|
D8
|
R7. Coñece medidas de atención á diversidade na educación infantil e recursos para dar resposta ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE) durante a súa participación en situacións de aprendizaxe de carácter motriz. |
|
B3
|
C9 C22
|
|
R8. Deseña sesións de motricidade na educación infantil tomando decisións colaborativamente con outros/as futuros/as mestres/as e tendo en conta os fundamentos didácticos. |
|
B3 B11
|
C21 C53 C54 C55 C56
|
D2 D8 D9
|
R9. Pon en práctica intervencións didácticas a través da motricidade dirixidas a alumnado de educación infantil, elaboradas colaborativamente, partindo dos elementos do currículo e manexando adecuadamente os recursos didácticos e organizativos. |
|
B1 B2 B3 B11
|
C21 C53 C54 C55 C56 C60 C61 C63
|
D2 D3 D8 D9
|
R10. Comunica de forma eficiente durante o desenvolvemento dunha sesión de motricidade, prestando atención a transmitir as súas ideas e xestionar a clase con alumnado ficticio de educación infantil. |
|
B3
|
C60 C63
|
D2 D3
|
R11. Analiza, reflexiona e emite e acepta xuízos críticos sobre as sesións prácticas de educación infantil a través da motricidade para mellorar e innovar no seu labor como docente. |
|
B11
|
C23 C63
|
D9 D13
|