|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Presentación |
Exposición por parte do estudantado de temas sobre contidos da materia ou dos resultados de análises, tarefas, traballos, experiencias, prácticas etc. |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Obradoiro |
Realización de prácticas ao redor da literatura de transmisión oral e os novos formatos (álbum silente, álbum ilustrado, libro-obxecto...). |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Aprendizaxe colaborativa |
A partir da selección de lecturas literarias, realizarase unha reescritura textual, que ha de ser dramatizada. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Probas sobre contidos teóricos da materia. Ademais de comprobar o nivel de coñecementos avaliarase a competencia do alumnado:
- Para elaborar un discurso persoal coherente e correcto.
- Para establecer relacións entre os conceptos, entre os núcleos temáticos, entre as reflexións teóricas, as aplicacións prácticas etc.
- Para demostrar a capacidade de lectura comprensiva (interpretativa e crítica) sobre o que se pregunta.
- Para demostrar o dominio da expresión escrita (estruturas sintácticas, precisión léxica, corrección ortográfica etc.) |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B6 B7 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
Traballo |
Realización dun traballo individual sobre a literatura de transmisión oral. |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11
|
C42 C43 C44 C45 C46 C47 C48 C49 C50 C51 C67
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Alumnado que opte pola metodoloxía de avaliación continua (80% de asistencia): Para superar a materia será requisito imprescindible aprobar cada un dos traballos que se indican e o exame. Tamén se terá en conta a participación en eventos científicos. As partes da materia superadas na primeira oportunidade non serán obxecto de avaliación na segunda, considerándose, polo tanto, aprobadas nese curso académico. Ver datas dos exames na páxina web da Facultade. Alumnado que opte pola metodoloxía de avaliación global: Será avaliado mediante as mesmas probas e traballos expostos para o estudantado presencial. Para a súa realización contará con documentos-guía en moovi. Comunicaralle á persoa docente a súa decisión de aterse á metodoloxía de avaliación global nas primeiras seis semanas de inicio de cuadrimestre para marcar un plan de traballo. En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o estudantado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para estudantado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi, na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para estudantado do curso ponte ou profesionais en exercicio. |