Guia docente 2024_25
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar os primeiros signos e síntomas dos trastornos do desenvolvemento e do comportamento en nenos de idade infantil, utilizando ferramentas de avaliación estandarizadas e observacións sistemáticas. A1
A2
A3
A4
A5
B3
B4
B10
B11
C5
C15
C19
D1
D2
D7
D8
D9
D21
Desenvolver e aplicar estratexias eficaces para a prevención e xestión de condutas disruptivas na aula, promovendo un ambiente educativo inclusivo e positivo, respetando a diversidade. A1
A2
A3
A4
A5
B3
B5
B10
C5
C18
C21
C23
C24
C29
C36
C60
C62
D2
D9
D11
Fomentar o desenvolvemento de habilidades socioemocionais nos nenos, promovendo as habilidades de autorregulación, empatía e interacción social. A1
A2
A3
A4
A5
B8
B9
B11
C5
C15
C16
C17
C22
C59
D2
D11
D14
D16
Adquisición de habilidades para colaborar eficazmente con psicólogos, terapeutas e familias na intervención e tratamento de nenos con trastornos do desenvolvemento e do comportamento. A1
A2
A3
A4
A5
B9
B11
C18
C21
C32
D1
D3
D11
D13
D16
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000