Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe.
|
A2
|
B2 B3 B6
|
C1 C4 C7 C9 C10 C19 C22
|
D6 D12
|
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 0-6 no contexto familiar, social e escolar.
|
A1 A2
|
B2 B6 B7 B10
|
C1 C4 C6 C19
|
D1 D6 D12
|
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula de infantil. |
A2
|
B4
|
C5 C6 C9 C19
|
D7 D12 D16
|
Promover o traballo cooperativo e o traballo autónomo que permita deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe con outros docentes e profesionais.
|
A4 A5
|
B5
|
C6 C8 C21 C29
|
D8 D9 D15 D16
|
Crear e manter lazos de comunicación coa familia para incidir eficazmente no proceso educativo.
|
A4
|
B10
|
C10
|
D3 D11
|
Deseñar e materializar espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade. |
A2
|
B3
|
C6 C8 C9 C19 C22
|
D2 D12 D16
|
Coñecer, deseñar e aplicar técnicas para identificar disfuncións na aprendizaxe. |
A3 A4
|
B3 B6
|
C1 C4 C7 C9 C10 C22
|
D1 D6 D8 D16
|