Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información |
B2 |
Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición |
B3 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto |
B9 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
B10 |
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións |
C10 |
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo |