Traballo |
O estudiante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia na preparación de
seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc. Los resultados del aprendizaje son a capacitación do alumno para a diagnose da condición estructural de bens patrimoniais, mediante o emprego adecuado de diferentes ferramentas de identificación e caracterización de danos estructurais e patoloxías, así como facer uso da normativa aplicable. |
40 |
A2
|
B2 B3
|
C2 C9 C10
|
D5 D8
|
Observación sistemática |
O alumno realiza un seguimento da docencia, así como das prácticas e seminarios a través das ferramentas telemáticas. Os resultados da aprendizaxe son a capacitación do alumno para a diagnose estrutural dos bens patrimoniais. |
20 |
A2
|
B2 B3
|
C2 C9 C10
|
D5 D8
|
Segundo o establecido no “ Regulamento sobre a avaliación, a cualificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidadede Vigo ”, do 2023, existen dous sistemas de avaliación que o alumnado poderá elixir: o preferente, que se aplicará por defecto, de “ avaliación continua ” (probas e actividades diversificadas que teñen lugar ao longo do cuadrimestre), e o denominado de “ avaliación global ” (exames e/ou entrega de traballos/exercicios a realizar nas datas oficiais de avaliación establecidas no calendario académico), que deberá ser expresamente solicitado polo alumnado interesado, e comunicado ao profesorado responsable no prazo máximo de 31 días desde o início do cuadrimestre. As probas de a "avaliación global” desta materia consistirán no seguinte: Un traballo de avaliación de unha construción patrimoniais (40%). Unha defensa oral do traballo por parte do alumno (20%). Un exame oral de preguntas cortas sobre os contidos da materia e o traballo (40%). O alumnado ten dúas convocatorias/oportunidades de avaliación. A primeira lévasea cabo durante o cuadrimestre de docencia. A segunda (ou de 2ª oportunidade) realizaráse no mes de xullo, para o cal habilitarase de novo o acceso áplataforma docente. |