Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C16 |
Coñecemento detallado dun ou máis períodos específicos do pasado da humanidade |
C19 |
Coñecemento da historia nacional propia |
D8 |
Compromiso ético e responsabilidade social |
D9 |
Traballo en equipo en diversos contextos |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
D11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |
D14 |
Motivación pola calidade |
D15 |
Sensibilidade a temas ambientais. |