Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
C28 |
Coñecemento das distintas metodoloxías da aproximación á Historia da Arte |
C31 |
Coñecementos básicos de iconografía como clave para a interpretación de imaxes |
C32 |
Coñecemento práctico dos procesos básicos da metodoloxía científica en Historia da Arte |
C33 |
Coñecementos sobre documentación, composición de materiais e técnicas construtivas dos bens artísticos mobles e inmobles |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |