Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica |
B6 |
Aplicalas no contexto do futuro académico e/ou profesional; e crear as bases para futuros estudos de postgrao, especializados e/ou multi-disciplinares |
C18 |
Coñecemento e habilidade para usar os instrumentos de recompilación de información tales como catálogos bibliográficos, inventarios de arquivo e referencias electrónicas |
C23 |
Capacidade de identificar e utilizar apropiadamente fontes de información para a investigación histórica |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D9 |
Traballo en equipo en diversos contextos |