Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
C24 |
Conciencia crítica das coordenadas espazo-temporais da Historia da Arte |
C25 |
Visión diacrónica xeneral da Historia da Arte Universal |
C28 |
Coñecemento das distintas metodoloxías da aproximación á Historia da Arte |
C29 |
Coñecemento sistemático e integrado do feito artístico: distintas linguaxes e técnicas da produción artística ao longo da historia |
C31 |
Coñecementos básicos de iconografía como clave para a interpretación de imaxes |
C32 |
Coñecemento práctico dos procesos básicos da metodoloxía científica en Historia da Arte |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |