|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Resolución de problemas de forma autónoma |
Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe desenvolver a análise e resolución dos problemas e/ou exercicios de forma autónoma.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son: dominio do inglés como lingua estranxeira, habilidades no manexo de tics para a búsqueda de aproveitamento de información |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B6
|
C13 C17
|
D5 D10 D11 D14 D16
|
Resolución de problemas |
Traballo no que o alumno debe resolver unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as polo profesor. Nel o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu. A resolución pode ser presencial e non presencial. Pódense empregar diferentes ferramentas para aplicar esta técnica como, por exemplo, o chat, correo, foro, audioconferencia, videoconferencia, etc.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son: dominio do inglés como lingua estranxeira, habilidades no manexo de tics para a búsqueda de aproveitamento de información |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B6
|
C13 C17
|
D5 D10 D11 D14 D16
|
Traballo tutelado |
Asistencia continuada e participación activa nas sesións teóricas, titorías e outras actividades.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son: dominio do inglés como língua estranxeira, capacidade de comunicación oral e escrita, capacidade de traballo a nivel individual e en equipo |
10 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B6
|
C13 C17
|
D5 D10 D11 D14 D16
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son: dominio do inglés como língua estranxeira |
10 |
A1 A2 A3
|
B4 B6
|
C13 C17
|
D5 D10 D11 D14 D16
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que teñen sobre a materia.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son: dominio do inglés como língua estranxeira, capacidade de comuinicación oral e escrita, capacidade de traballo a nivel individual e en equipo |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B6
|
C13 C17
|
D5 D10 D11 D14 D16
|
Traballo |
Elaboración e presentación de pequenos proxectos en inglés relacionados cos contidos do curso.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son: dominio do inglés como língua estranxeira, capacidade de comuinicación oral e escrita, capacidade de traballo a nivel individual e en equipo, habilidades no manexo de tics para a búsqueda de aproveitamento de información |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B6
|
C13 C17
|
D5 D10 D11 D14 D16
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Será necesario asistir polo menos a un 80% das sesións presenciais para ser avaliados a través das referidas ponderacións. Os estudantes que se acollan á modalidade semipresencial poderán seguir a materia a través do Curso Virtual na plataforma de teledocencia Moodle, da Universidade de Vigo, que permitirá o acceso aos materiais precisos para a adquisición das competencias e consecución dos resultados da aprendizaxe, tanto nos seus contidos teóricos como prácticos. Se especificarán as metodoloxías docentes, as actividades de avaliación, xunto co calendario de entrega (presencial o remota) que quedará claramente establecido. As actividades que requiran presencialidade serán substituídas por outras que permitan poder acceder ao mesmo porcentaxe da nota. O seguimento individualizado da participación do alumno a través das TIC será feito a partir das ferramentas propias da plataforma (participación, estatísticas de acceso, realización de probas ou exercicios en liña etc...). O estudante deberá cumplir os requisitos mínimos de presencialidade, asistindo ás titorías, que serán fixadas nun horario compatible coa súa actividade, para resolver as dúbidas xurdidas no trancurso da avaliación continua. Así mesmo deberá acudir ás probas que o/s docente/s dispoñan como imprescindibles. Aqueles estudantes que elixan ser avaliados mediante a modalidade de "avaliación global" deberán comunicalo ao profesorado responsable da materia no prazo de 31 días hábiles dende o inicio de cada cuadrimestre (artigo 19.4 do Regulamento sobre a avaliación, a calificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidade de Vigo). Aqueles alumnos que non poidan acollerse á avaliación contínua, serán avaliados dos contidos do programa da materia mediante unha proba escrita que suporá o 70% da nota final e un traballo práctico (que representa o 30% restante). |