Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. (CB6 memoria) |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. (CB8 memoria) |
B4 |
Que os estudantes sxean capaces de adaptarse a novas situacións, con grandes doses de creatividade e ideas para asumir o liderado de investigadores. |
B5 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver iniciativas e espírito emprendedor con especial preocupación pola calidade de vida. |
B6 |
Que os estudantes sexan capaces de entende-la proxección social da ciencia. |
C2 |
Profundizar no coñecemento das técnicas de obtención, rexistro, procesado, validación e análises de datos de campo e laboratorio e aplicalas no I+D+i nos eidos ambiental e agroalimentario. |
C7 |
Desenvolver investigacións no campo da xestión global da cadea agroalimentaria e do medio natural mediante a aplicación de tecnoloxías medioambientalmente sostenibles. |
D1 |
Capacidade de análise, organización e planificación |
D2 |
Liderado, iniciativa e espíritu emprendedor |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa e extranxeira |
D4 |
Capacidade de aprendizaxe autónomo e xestión da información |
D5 |
Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
D6 |
Capacidad de comunicación interpersonal |
D7 |
Adaptación a novas situacións con creatividade e innovación |
D8 |
Capacidade de razoamento crítico e autocrítico |
D9 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
D10 |
Tratamento de conflictos e negociación. |
D11 |
Motivación poa calidade con sensibilidade hacia temas medioambientais |