Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B1 |
Que los estudiantes sean capaces de desarrollar habilidades de análisis, síntesis y gestión de la información para contribuir a la organización y planificación de actividades de investigación en el sector alimentario. |
B3 |
Que los estudiantes sean capaces de desarrollar habilidades personales de razonamiento crítico. |
C5 |
Coñecer e comprender as operacións básicas na industria alimentaria |
C6 |
Coñecer e comprender os procesos industriais relacionados co procesamento e modificación de alimentos |
C7 |
Coñecer e comprender os conceptos relacionados coa hixiene durante o proceso de produción, transformación, conservación, distribución de alimentos; isto é, posuír os coñecementos necesarios de microbioloxía, parasitoloxía e toxicoloxía alimentaria; así como o referente á hixiene do persoal, produtos e procesos |
C8 |
Coñecer e comprender os sistemas de calidade alimentaria, así como todos os aspectos referentes á normalización e lexislación alimentaria |
C17 |
Capacidade para analizar e avaliar os Riscos Alimentarios |
C18 |
Capacidade para xerir a seguridade alimentaria |
C19 |
Capacidade para avaliar, controlar e xerir a calidade alimentaria |
D5 |
Capacidad de resolución de problemas y toma de decisiones |
D11 |
Motivación por la calidad con sensibilidad hacia temas medioambientales |