A materia Intervención *Socioeducativa nas Condutas *Adictivas proporciona ao futuro educador/a social un coñecemento detallado sobre os *correlatos *psicosocieducativos das condutas *adictivas, das principais teorías explicativas das adiccións, así como as principais estratexias de intervención. Xustifícase a inclusión desta disciplina dentro do Plan Docente do grao en Educación Social, no feito de que a intervención no campo das adiccións constitúe unha das saídas profesionais dos futuros educadores sociais.
Por outra banda, o educador/a social como axente socio-educativo debe ter uns coñecementos actualizados sobre as principais sustancias e condutas *adictivas, sobre os efectos que producen nas persoas e de como realizar unha intervención *psico-socio-educativa, tanto no plano preventivo como terapéutico/educativo das adiccións químicas e *conductuales.
En definitiva, a materia Intervención *Socioeducativa nas Condutas *Adictivas contribúe a fundamentar a formación psicolóxica e *psisocioeducativa dos/*as Educadores/*as Sociais, nun ámbito profesional aplicado no que cada vez máis se reivindica a súa presenza, e sendo unha problemática que afecta a un número moi importante de persoas, especialmente a mozas e adolescentes, sen menosprezar aos adultos e sempre desde unha perspectiva de xénero.