A materia Tendencias *contextualiza a contorna e achega unha visión *panorámica do contexto en que ten lugar a actividade publicitaria. Para un experto en comunicación e, en concreto, para un director de arte, é fundamental estar ao tanto do que sucede no espazo e tempo concretos. Tanto o aquí &*amp; agora concreto, como a previsión do que sucederá no futuro, a todos os niveis: local, nacional e global.
Tendencias analiza o contexto para proporcionar orientación, inspiración e enfoque. Por unha banda, a nivel máis xeral, revisa as principais tendencias sociais, económicas, ambientais, legais, culturais e tecnolóxicas.
Por outro, a un nivel máis concreto, analiza as tendencias que afectan directamente ao mercado publicitario a distintos niveis: desde ferramentas de comunicación (redes, *influencers, *big data *DOOH, *RTB ou *podcast, *p.*ej), a *targets (Xene *Z, *Millenials, *Seniors, tribos, *etc…) pasando por tendencias do mundo laboral, o consumo, os medios ou as novas tecnoloxías (5*G, *VR, *IA, Internet *of *things, *etc…).
Tendencias é por iso unha materia transversal, conectada con todas as materias do Máster e que permite ao alumno entender os aspectos da macro e *microentorno que debe ter en conta para a súa desempeño laboral