Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
Código
P04G070V01501
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
OB
3
2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento
Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e
silviamiron@uvigo.es
Profesorado
García Mirón, Silvia
Web
Descrición xeral
Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais é unha asignatura que aborda a promoción de as obras audiovisuais desde unha perspectiva global que abarca non só a fase de comercialización de os produtos finalizados, senón tamén as necesidades promocionales presentes xa en a fase de desenvolvemento de os mesmos. Desde o momento en o que xorde a idea preliminar de un proxecto audiovisual existen distintos públicos e necesidades de chegar a eles a través de ferramentas de publicidade e relacións públicas específicas para cada un de os mercados en o que podemos movernos.
A materia pretende achegar a o alumnado tanto os conceptos xerais en a promoción de produtos audiovisuais como as ferramentas comunicativas específicas para cada un de eles.