Guia docente 2020_21
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Produción artística: Audiovisuais
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen

Lección Maxistral.
Clase maxistral con apoio de documentación e sistemas multimedia. Exposición dos contidos da materia. Exemplos *paradigmáticos da historia e as principais modalidades da arte audiovisual. Análise da *ontología da imaxe en movemento. Análise crítica de *axiomas culturais que definen os distintos dispositivos audiovisuais. Toma de notas e exposición debatida dos mesmos.
Modalidade: guiada. Ensino inverso.

Traballo Tutelado.
Descrición: o alumnado, individualmente, realizará un traballo de investigación sobre un tema proposto ou de libre elección, relacionado cos contidos da materia e que deberá plasmar nun texto baixo a modalidade de Ensaio literario.
Modalidade: guiada, con seguimento do traballo e avaliación continua, (tanto durante o proceso, como no resultado final.)
O alumnado dispón de sesións de *tutoría para facilitar o seguimento do seu traballo por parte dos-*as docentes.

* Metodoloxías docentes que se modifican

Practicas de laboratorio.
Aprendizaxe do manexo das ferramentas de creación (*Hardware e Software) implicadas na gravación, captura, edición e *postproducción da imaxe e o son dixital, mediante manuais, *tutoriales, ou clases de demostración en conexión por *videollamada. O alumnado de forma individual, realizará exercicios prácticos de reforzo dos coñecementos impartidos mediante o uso de modelos de *hardware ou software que se lle poidan facilitar, aos que poida acceder por ser de acceso libre e gratuíto, ou cos que poida contar.
Modalidade: guiada. Avaliación continua.

Talleres.
Suprímese.

Traballo Tutelado.
Descrición: o alumnado, individualmente, ou en grupo mediante conexión non-presencial (máximo 3 persoas), desenvolve varios proxectos de creación audiovisual relacionados con algún dos xéneros ou problemáticas artísticas impartidas na materia.
Realización de 2 proxectos de creación audiovisuais, como obra final: unha obra *monocanal baseada en crávelas da arte audiovisual experimental (será finalizada e entregada no *ecuador temporal do cuadrimestre). Outra, obra *monocanal baseada nas claves do Ensaio audiovisual (será finalizada e entregada ao final do cuadrimestre.) A súa avaliación será continua. A atención personalizada neste ámbito desenvólvese, por parte dos-*as docentes, mediante aula virtual.
Modalidade: guiada, con seguimento do traballo e avaliación continua (tanto durante o proceso, como no resultado final). Vinculando ao seu desenvolvemento actividades autónomas do estudante.
A asistencia do alumnado á aula virtual, para o seu seguimento, terase en conta na avaliación.

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías)

Solicitude previa de cita para atención individual: Aulas e despachos virtuais.

Utilización dun calendario de *tutorías *grupales, de obrigatoria asistencia ao longo do cuadrimestre, para seguimento e avaliación do avance e evolución dos proxectos e traballos que o alumnado debe realizar para obter a cualificación final da materia: Aulas e despachos virtuais.

* Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir

* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe

- *Arteleku (*ed.) (2005). Desacordos. Documentos para unha historia do *Videoarte no estado español. Deputación Foral de *Guipuzcoa. (*Google Académico)
- Benavides *Téllez, *L. (2010) CATRO PROPOSTAS SOBRE *VIDEOARTE
E CINE EXPERIMENTAL. Madrid: *UCM (*Google Académico)
- *Bordwell, D. (1996). "A narración de arte e ensaio". En, A narración no cine de ficción. Barcelona: *Paidós *Iberica. (Academia.*edu)
- *Debray, *R. (1994). Vida e morte da imaxe. Historia da mirada en occidente. Barcelona: *Paidós Comunicación. (*Google Académico)
- *Martín, Sylvia (2004). *Videoarte. *Taschen. (Libro .*pdf)
- Molina Alarcón, Miguel (2006). Ecos da arte Sonoro na vangarda histórica española (1909-1945) no catálogo da *I Mostra de arte sonora español *MASE. *Lucena-Córdoba: Ed. *Sensxperiment.
*https://www.upv.es/intermedia/*pages/*laboratori/*grup_*investigacio/textos/*docs/*miguel_*molina_ecos_arte_sonora_vangarda.*pdf (Consultada por última vez en xullo de 2020)
- *Murch, *W. (2003) No momento do *parpadeo. Madrid: Oito e medio. (Libro .*pdf)
- Ortega, *M *L.; *Weinrichter, A. (2006) *Mystère *Marker. Madrid: *T&*B editores (Libro .*pdf)
- *Ortíz, A.; Piqueras, *M.*J. (2003). A Pintura no cine. Cuestións de representación visual. Barcelona: *Paidós Ibérica. (Libro .*pdf)
- Sánchez-*Biosca, *V. (1996) A montaxe cinematográfica. Barcelona: *Paidós Comunicación. (Libro .*pdf)
- *Val do *Omar, José. (1957). Desbordamento *apanorámico da imaxe. http://www.valdelomar.com/*pdf/*text_é/*text_6.*pdf (Consultada por última vez en xullo de 2020)
- *Weinrichter, A. (2005) Desvíos do real. Madrid: *T&*B editores. (Libro .*pdf)

- Manuais técnicos de uso e características de cámaras: Autoría propia. Profesorado.
- Manuais técnicos de Iluminación: Autoría propia. Profesorado.
- Manuais técnicos de uso e características de materiais relacionados coa gravación de son: Autoría propia. Profesorado.
- *Tutoriales de uso de software de edición e *posproducción de vídeo:
*Tutorial oficial en inglés *DAVINCI *RESOLVE 16
*https://www.blackmagicdesign.com/é/*products/*davinciresolve/*training
CURSO DE *DAVINCI *RESOLVE 16 (castelán)
*https://www.youtube.com/*watch?*v=*yTT8*RKYn6*cw


* Outras modificacións

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
A cualificación obtida como nota final da materia valorarase da seguinte maneira: Proxectos audiovisuais (traballos de aula) 80%; Ensaio literario (traballo tutelado), 20%.

* Probas xa realizadas
Proba *XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]
...

* Probas pendentes que se manteñen
Proba *XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%]
...

* Probas que se modifican
[Proba anterior] => [Proba nova]

* Novas probas

* Información adicional
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000