Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
|
A1
|
|
Relacionar os coñecementos pedagóxicos-sociais procedentes de diversas fontes, entre sí e coa práctica socioeducativa |
|
A4
|
|
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...). |
|
A8
|
|
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía. |
|
A18
|
|
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do traballador social. |
|
A22
|
|
Planificación e organización |
|
|
B2
|
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
|
|
B19
|