Coñecemento e comprensión do proceso histórico de reforma social, e as orixes, desenvolvemento, crise e reformulación do Estado do Benestar. |
|
A8 A24 A27
|
B17 B24
|
Coñecemento da xénese, evolución e consolidación do Estado do Benestar no Estado español. |
|
A13 A27
|
B1 B3 B6 B8
|
Capacidade para analizar e valorar a influencia social e o pensamento social e as súas implicacións no Traballo Social. |
|
A6 A28 A31
|
B3 B17 B24
|
Ser capaz de procurar o coñecemento a través de distintas vías. |
|
A14 A28
|
B7 B8 B11 B20
|
Capacidade para desenvolver criterios de avaliación e aplicalos ao proceso de aprendizaxe. |
|
A2 A29
|
B3 B16 B18
|
Demostrar habilidade na expresión oral de ideas propias e análises reflexivas en público. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4
|