Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
A6 |
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
A7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
A8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A9 |
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
A11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
A12 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
A13 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural |
A15 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
A17 |
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural |
A18 |
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
A19 |
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades |
A22 |
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Planificación e organización |
B4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
B5 |
Xestión da información |
B6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
B7 |
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
B8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
B9 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
B11 |
Habilidades interpersoais |
B12 |
Compromiso ético |
B13 |
Autonomía na aprendizaxe |
B15 |
Creatividade |
B17 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
B18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |
B19 |
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |