Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
A3 |
Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A6 |
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
A7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
A8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A10 |
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
A13 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural |
A14 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás |
A15 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
A16 |
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
A19 |
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades |
A20 |
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
B5 |
Xestión da información |
B6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
B8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
B11 |
Habilidades interpersoais |
B13 |
Autonomía na aprendizaxe |
B17 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
B19 |
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
B20 |
Orientación á calidade |