Comprender, analizar, sintetizar e aplicar os conceptos e os procesos básicos da materia. |
|
A2 A4
|
|
Coñecer os factores (sociais, políticos, económicos...) que teñen estado na base dos problemas sociais asociados cos campos da intervención socioeducativa (pobreza,
marxinación, abandono, exclusión, desadaptación social...), en especial no relativo aos grupos sociais máis vulnerables: infancia-xuventude, muller, maiores, así como as clases sociais máis desfavorecidas. |
|
A1
|
|
Coñecer os supostos teóricos, histórico-pedagóxicos, culturais, políticos e lexislativos
que estean na base dos procesos de intervención. |
|
A1
|
|
Coñecer as institucións que ao longo da historia dos últimos séculos teñen desenvolvido intervencións de carácter socioeducativo. |
|
A6
|
|
Deseñar e realizar traballos escritos de carácter histórico aplicando o método histórico (de carácter xenealóxico) e empregando distintas fontes documentais. |
|
|
B2
|