2.Analizar e comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional.
|
|
A6
|
|
3. Coñecer os factores (sociais, políticos, económicos...) que teñen estado na base dos problemas sociais asociados cos campos da intervención socioeducativa (pobreza, marxinación, abandono, exclusión, desadaptación social...), en especial no relativo aos grupos sociais máis vulnerables: infancia-xuventude, muller, maiores, así como as clases sociais máis desfavorecidas. |
|
A1
|
|
4. Coñecer as institucións que ao longo da historia dos últimos séculos teñen desenvolvido intervencións de carácter socioeducativo. |
|
A6
|
|
6. Saber identificar, analizar e contextualizar iniciativas e institucións de educación social contemporáneas nos diferentes escenarios (local, comunitario, estatal, europeo e internacional) |
|
A6
|
B19
|
8. Promover o potenciar o interese do alumnado por coñecer e analizar os diferentes e cambiantes contextos socioeducativos nos que se pode actuar desde a súa profesión. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6
|
B1
|