Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
A8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
A17 |
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural |
B4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
B9 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
B10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
B14 |
Adaptación a situacións novas |