Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Capacitarse para analizar e cuestionar as concepcións educativas emanadas da investigación así como as propostas curriculares da Administración educativa. |
|
|
B1 B2 B3
|
Promover a calidade dos contextos (aula e centro) nos que se desenvolve o proceso educativo, de modo que garanta o benestar dos alumnos. |
|
A1 A2 A10 A11
|
B1 B2 B6 B8 B9 B14 B15 B18 B21
|
Participar en proxectos de investigación relacionados co ensino e a aprendizaxe, introducindo propostas de innovación encamiñadas á mellora da calidade educativa. |
|
A1 A2 A7
|
B1 B2 B3 B7 B8 B9 B14 B15 B18 B21
|
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. |
|
A1 A2 A4 A6 A7 A9
|
|
Comprender a complexidade, relevancia e necesidade da avaliación como un elemento regulador e promotor da mellora do ensino, da aprendizaxe e da súa propia formación. |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B8 B9 B13 B14 B18
|
Desenvolver a capacidade de análise e síntese e potenciar unha actitude crítica e reflesiva
ante distintos enfoques e criterios que poidan seleccionar e/ou aplicar na súa futura práctica
profesional. |
|
A1 A2 A4
|
B1 B2 B7 B9 B11 B14 B18
|
Desenvolver habilidades de relación interpersoal. Expor e argumentar de forma asertiva e desenvolver a capacidade de relación, comunicación e traballo en equipo, potenciando valores de cooperación e responsabilidade. |
|
A1 A2 A3 A4 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B8 B9 B11
|
Asumir a autorreflexión e autoevaluación como unha necesidade profesional e considerar a reciclaxe constante como un mecanismo imprescindible para mellorar na súa práctica profesional |
|
A10 A12
|
B1 B2 B7 B8 B9 B15
|
oñecer e tomar conciencia da complexidade de características e factores que inflúen no desenvolvemento cognitivo, psicomotor, afectivo, de linguaxe e autonomía persoal no neno 0 -6 e a necesidade de telos en conta no noso labor docente |
|
A1 A4 A5 A6 A7 A8 A10
|
B1 B2 B6 B7 B9
|
Ser capaces de utilizar a observación sistemática como principal instrumento de avaliación
global, formativa e continua das capacidade dos alumnos e elaborar e aplicar diferentes instrumentos de observación e avaliación para nenos de 0 a 12 anos |
|
A1 A2 A4 A6 A7
|
B1 B2 B13 B14 B17 B18
|
Comprender a importancia do traballo colaborativo entre pais, alumnos e equipo educativo e crear e manter ao efecto lazos de comunicación cooperación e colaboración coas familias a través de diferentes estratexias para incidir mais eficazmente no proceso educativo do centro e a acción educativa referida ao grupo de alumnos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A6
|
B1 B9 B18
|
Promover a aprendizaxe autónoma dos alumnos, a curiosidade e o gusto por profundar no saber e a satisfacción do traballo realizado como medio de realización e perfeccionamento que contribúe ao propio equilibrio emocional. |
|
A1 A2 A5 A6 A7 A8
|
B1 B15 B20
|