Competencias da materia (xenéricas e específicas)
1 Coñecer os conceptos e procedimentos básicos do ámbito disciplinar.
2 Dispoñer dunha fundamentación teórica que permita comprender os aspectos sobre os que debe de asentarse a orientación e a función titorial.
3 Construir unha base de coñecementos, actitudes, destrezas e habilidades técnico-profesionais para o desenvolvemento da función titorial.
4 Coñecer e tomar conciencia da lexislación reguladora sobre a orientación e a función titorial.
5 Ser capaz de identificar e aplicar os elementos principais do plan de acción titorial.
6 Ser capaz de traballar en grupo cos membros da comunidade educativa e con equipos interdisciplinares/multidisciplinares.
7 Dispoñer de habilidades sociais e ser capaz de aplicar estratexias para a resolución de conflictos.
8 Ser capaz de abordar e resolver problemas de disciplina na aula.
9 Ser quen de promover e manter a comunicación coa familia e o entorno.
10 Ser capaz de diseñar e aplicar programas de atención ó alumnado e á diversidade, así como de apoio ás familias.
|
|
|
|