|
A2 |
Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas |
|
A4 |
Capacidade para situar a economía na súa evolución histórica |
|
A6 |
Adquirir coñecementos de Análise económica |
|
A8 |
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
|
A10 |
Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos |
|
A12 |
Avaliar, utilizando técnicas empíricas, as consecuencias de distintas alternativas de acción e seleccionar as máis idóneas |
Sinale B
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais |
|
B1 |
Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo |
|
B2 |
Desenvolver sensibilidade respecto ao medio ambiente e compromiso cunha economía sustentable |
|
B3 |
Capacidade de traballar en equipo |
|
B4 |
Espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo empatía co resto de persoas |
|
B5 |
Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos |
|
B6 |
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas |
|
B7 |
Competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia |
|
B8 |
Ler e comunicarse en inglés no ámbito profesional |
|
B9 |
Capacidade de elaborar informes de asesoramento económico |
|
B10 |
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |
|
B11 |
Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e éticos |
|
B12 |
Exercitar habilidades de aprendizaxe autónoma que abran campos para a innovación |
|
B13 |
Autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación |
|
B14 |
Fomentar a mobilidade e adaptabilidade a ámbitos e situacións diferentes |
|
B15 |
Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos |