Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do entorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa. |
|
A1 A4 A6
|
B12 B13 B14
|
2. Mantener unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e
as institucións sociais públicas e privadas.
|
|
A4 A7 A8
|
B1 B2 B15 B21
|
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro
sostenible.
|
|
A9
|
B9 B14 B22
|
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da
comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que
contribua ás asprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural.
|
|
A11
|
B5 B15
|
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus
subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a
educación dos xóvenes.
|
|
A1
|
B17 B19
|
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por
escrito.
|
|
A1 A3
|
B3 B4 B17 B19
|
7. Desenvolverr e avaliiar contidos do currículo mediante recursos didácticos
apropiados e promover a competencia creativa nos estudantes.
|
|
A2 A10
|
B1 B2 B8 B9 B17 B20 B21
|
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua
estranxeira, tanto para alumnos de primaria como para estudantes en formación.
Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de
aprendizaxe a lingua estranxeira.
|
|
A2 A3 A8
|
B3 B4 B17 B19
|
9. Desenvolverr unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Clegar
a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que
permite promover a igualdade de xénero, a equidade e o respeto aos dereitos
humanos que conformen os valores da formación cidadana.
|
|
A4 A8
|
B1 B3 B14
|
10. Promover o respeto caria o diferente cara as creencias e actitudes dos
demáis, faciendo uso dla literatura infantil de diversas culturas para ensanchar
horizontes, cognitivos e afectivos, hacia contextos cada vez máis multiculturais
e plurilingües.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A5
|
B11 B12 B14 B19
|
11. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de
radio ou televisión relacionados co ámbito dla literatura infantil.
|
|
A11
|
B1 B3 B4
|
12. Comprender a descripción de acontecementos, sentimentos e desexos expresados
en obras de literatura infantil.
|
|
A1
|
B1 B6 B11
|
13. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas
culturas e momentos históricos.
|
|
A3
|
B3 B4 B12
|
14. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder
comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas de eles.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A10
|
B1 B3 B4 B6 B19
|
15. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as suas impresións acerca de
obras de literatura infantil.
|
|
A3
|
B1 B3 B4 B6 B15
|
16. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia
creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes
aos seus distintos subxéneros.
|
|
A8 A10
|
B3 B4 B15 B17 B20
|