Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grado en Educación Social
 Asignaturas
  Estrategías de aprendizaje en contextos socioeducativos
   Competencias de materia
Resultados previstos en la materia Tipología Resultados de Formación y Aprendizaje
(*)Ser competente no coñecemento da relación entre os procesos de atención, percepción e memoria e os modelos de aprendizaxe.
saber
saber hacer
A1
A4
B1
B5
(*)Ser competente no coñecemento dos modelos motivacionais, así como na súa vinculación cos procesos de aprendizaxe social e educativo.
saber
saber hacer
A5
B1
B2
B5
(*)Ser competente no coñecemento do paradigma do procesamento da información, así como da súa influencia na aprendizaxe humana.
saber
saber hacer
A5
A6
A9
A10
B5
B6
B7
B8
B11
(*)Ser competente no coñecemento das teorías, modelos e formas de aprendizaxe aplicados en contextos sociais e educativos.
saber
saber hacer
Saber estar /ser
A2
A4
A7
A9
A10
B12
B13
B15
B18
B20
(*)Ser competente para realizar a análise dos programas da realidade social e educativa de acordo cos conceptos aprendidos e facer propostas de mellora.
saber
saber hacer
Saber estar /ser
A13
A16
A17
B2
B4
B7
(*)Ser competente para innovar a práctica socioeducativa iniciada mediante a realización do deseño de novas capacidades ou reaxustando as anteriores ás situacións individuais e/ou contextuais.
saber
saber hacer
Saber estar /ser
A12
A13
A14
A15
A16
B2
B3
B4
B15
B16
(*)Ser competente para colaborar con outros profesionais no deseño e implementación dos programas sociais e educativos.
saber
saber hacer
Saber estar /ser
A13
A20
B14
B17
(*)Ser competente no coñecemento e no uso dos recursos tecnolóxicos aplicados á elaboración dos programas de intervención social e de comunicación.
saber
saber hacer
A17
B4
B5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000