Ser competente no coñecemento dos modelos motivacionais, así como na súa vinculación cos procesos de aprendizaxe social e educativo. |
A1 A2 A4
|
B4
|
C1 C2
|
D5 D6 D7 D11
|
Ser competente no coñecemento das teorías, modelos e formas de aprendizaxe aplicados en contextos sociais e educativos. |
A1 A2
|
B4
|
C2
|
D1 D2 D5 D13 D15
|
Ser competente para innovar a práctica socioeducativa, iniciada mediante a realización do deseño de novas capacidades ou reaxustando as anteriores ás situacións individuais e/ou contextuais. |
A3 A4
|
B1 B3 B4 B5
|
C1 C2
|
D2 D6 D7 D9 D10 D11 D15 D16
|
Ser competente no coñecemento e no uso dos recursos tecnolóxicos aplicados á elaboración dos programas de intervención social e de comunicación. |
A3
|
B4
|
C1
|
D1 D2 D5 D6 D11 D13
|