Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Educación de persoas adultas
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
2.Analizar e comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional.
saber
A6
1.Coñecer os supostos teóricos, histórico-pedagóxicos, culturais, políticos e lexislativos que estean na base dos procesos de intervención.
saber
A1
2-Comprender, analizar, sintetizar e aplicar os conceptos e os procesos básicos da materia.
saber
A2
A4
3-Comprender, analizar e valorar as dimensións éticas, pedagóxicas, lexislativas e políticas implícitas nos procesos de intervención socioeducativa.
saber facer
A2
A6
B12
4. Coñecer as institucións que ao longo da historia dos últimos séculos teñen desenvolvido intervencións de carácter socioeducativo.
saber
A6
3. Coñecer os factores (sociais, políticos, económicos...) que teñen estado na base dos problemas sociais asociados cos campos da intervención socioeducativa (pobreza, marxinación, abandono, exclusión, desadaptación social...), en especial no relativo aos grupos sociais máis vulnerables: infancia-xuventude, muller, maiores, así como as clases sociais máis desfavorecidas.
saber
A1
5. Coñecer e analizar, con sentido crítico, as estratexias de intervención sociocultural desenvolvidas no marco das políticas sociais dos estados modernos.
saber
saber facer
A6
B1
8. Deseñar e realizar traballos escritos de carácter histórico aplicando o método histórico (de carácter xenealóxico) e empregando distintas fontes documentais.
saber facer
B2
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000