Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
O estudantado será capaz de intervir como mediador social, cultural e educativo |
A3
|
B3
|
C2 C4
|
D6 D11 D12 D15
|
O estudantado, será capaz de transmitir, promover e desenvolver a cultura |
A4
|
B1
|
C1 C4
|
D5 D11 D12 D15
|
O estudantado será capaz de coñecer, analizar e investigar os contextos sociais e educativos |
A1
|
B4
|
C1 C2 C10
|
D12 D13
|
O estudantado será capaz de deseñar, implementar e evaluar programas e proxectos socioeducativos |
A2
|
B5
|
C2 C4 C5
|
D12 D15
|
O estudantado será capaz de xestionar, dirixir, coordinar e organizar institucións e recursos socioeducativos |
A2
|
B6
|
C1 C4 C8 C11
|
D12 D15
|
O estudantado será capaz de integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A1 A2
|
B4
|
C1
|
D1 D5 D12 D13
|
O estudantado debe estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
A4
|
B3
|
C2
|
D1 D12 D15
|
O estudantado será capaz de xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais |
A2 A3
|
B2
|
C5 C11
|
D5 D12 D15
|
O estudantado será capaz de analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A4
|
B4
|
C4
|
D1 D5 D12
|
O estudantado debe ser capaz de coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
A1
|
B5
|
C5
|
D1 D5 D15
|
O estudantado será capaz de potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A2 A3
|
B3 B6
|
C8
|
D11 D12 D15
|
O estudantado será capaz de desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
A2 A4
|
B3 B5
|
C10 C11
|
D6 D12 D13 D15
|
O estudantado será capaz de organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
A2 A4
|
B1 B3 B5
|
C5 C10 C11
|
D12 D14 D15
|
O estudantado será capaz de aplicar a capacidade de análise e síntese |
A1
|
B4
|
C4
|
D1 D12 D15
|
O estudantado será capaz de manexar unha axeitada xestión da información |
A2
|
B4 B6
|
C4
|
D5 D12 D15
|
O estudantado terá capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
A3
|
B3
|
C2 C11
|
D6 D12 D13
|
O estudantado será capaz de actuar e intervir con habilidades interpersoais |
A4
|
B4
|
C5
|
D11 D12 D15
|
O estudantado será capaz de actuar e intervir con compromiso ético |
A5
|
B2 B3
|
C4
|
D12 D14 D15
|
O estudantado será capaz de actuar e intervir con criterios de autonomía na aprendizaxe |
A5
|
B1
|
C1
|
D12 D13
|
O estudantado será capaz de adaptarse a situacións novas |
A1 A4
|
B2 B4
|
C10 C11
|
D1 D12 D14 D15
|
O estudantado demostrará posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A1 A2
|
B4
|
C1
|
D1 D12
|
O estudantado será capaz de actuar e intervir con creatividade |
A2 A5
|
B5 B6
|
C1 C2
|
D12 D13 D15
|
O estudantado saberá aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A2
|
B4
|
C4
|
D1 D12 D14 D15
|
O estudantado terá a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A3
|
B4
|
C2 C4
|
D5 D6 D12 D14 D15
|
O estudantado será capaz de poder transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A4
|
B3 B6
|
C8 C11
|
D11 D12 D14
|
O estudantado será capaz de desenvolver aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
A5
|
B4 B5
|
C5 C10
|
D5 D6 D12 D14 D15
|